En çok tercih edilen pazarlama araçlarından birisi olan Toplu SMS ve SMS Pazarlaması hakkında bilmemiz gerekenleri bu yazımızda topladık.
Toplu SMS Nedir?
Toplu SMS, Bulk SMS adıyla da bilİnen kendi veri tabanınıza eklediğiniz numaralara iletmek istediğiniz haber tanıtım, pazarlama ve bilgilendirme gibi duyuruları hızlı bir şekilde ileten mesajlaşma servisidir.
Günümüzde cep telefonu çok yaygın olsa da hala birçok telefonun bir kısmında internet erişimi kısıtlıdır. Toplu SMS’in bu kadar yaygın kullanılmasının nedenlerinden birisi de internet desteği olmayan cep telefonu numaralarına da duyurularınızı yapabilmenizdir.
SMS yoluyla operatör ayrımı olmadan tüm hedef kitlenize ulaşabilir, özel gün kutlamaları, haber, kampanya ve duyrularınızı yapabilirsiniz. Düşük maaliyetiyle de tercih edilen Toplu SMS gönderimiyle tek tuşla binlerce müşterinize ulaşabilirsiniz.
Toplu SMS Gönderiminin Avantajları Nelerdir?
- Toplu SMS gönderimi ekonomik ve hızlıdır.
- Excelden SMS Gönderimi yapabilirsiniz.
- SMS Panelinizden Web üzerinden SMS Gönderimi Yapabilirsiniz.
- İnternet olmayan cihaz ve internet kullanmayan müşterilerinize de duyurularınızı yapabilirsiniz.
- Hazırladığınız mesajlar kısa bir süre içerisinde binlerce kişiye ulaşır.
- Mesajınızı, ileri tarihli gönderim özelliği sayesinde dilediğiniz zaman otomatik olarak gönderebilirsiniz.
- Mesajınızın içerisine link ekleyebilir. Müşterilerinize, duyurmak istediğiniz konu hakkında detaylı bilgiye ulaşmalarını sağlayabilir, dilediğiniz kanala yönlendirebilirsiniz.
- Müşterilerinize özel günlerinde mesaj atabilir, müşteri bağını kuvvetlendirebilirsiniz.
- Yurtiçi ve yurt dışına mesajlarınızı hızlıca ulaştırabilirsiniz.
- JetMesaj ’ın verdiği hizmet ile, TC Kimlik Numarasına SMS , Vergi Numarasına SMS, Lokasyona SMS gönderimi yapabilir, interaktif SMS ile anketler yapabilir aktif iletişim kurabilir, Toplu MMS özelliğiyle mesajlarınıza gif, görsel ve video ekleyebilirsiniz.
Toplu SMS Kampanyalarınızın Başarılı Olması için Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Öncelikle mesajınız kısa, net, anlaşılır ve ilgi çekici olmalıdır. Vermek istediğiniz bilgi net olarak ifade edilmelidir.
- Harekete geçiren, aciliyet duygusu yaratarak, belli bir zaman içinde geçerli olan mesajlar daha etkilidir. Örneğin; “%20 indirim için son gün. Bu fırsatı Kaçırmayın”
- Mesajlarınızı müşterilerinize rahatsız vermeyecek zaman aralığında gönderin. Uygun olmayan saatlerde gönderilecek mesajlar rahatsızlık verebilir.
- Kişisel verilerin korunması kanununa uygun olarak sadece izinli listeniz ile iletişim yapın. JetMesaj’ın izinli pazarlama servisini kullanın, rehberinizi izinli hale getirin.
- SMS’lerinizi Landing page’ler ile zenginleştirin. Link içinde vereceğiniz tüm detayları bir SMS ile müşterilerinize iletin.